Amerigo Geniet van zijn Pensioen bij Ons

Zoals jullie misschien wel weten, is Amerigo een aantal jaar geleden met pensioen gegaan. En waar kan hij beter van zijn welverdiende rust genieten dan bij ons? Elk jaar komt Sinterklaas hem natuurlijk opzoeken, en dit jaar stuurde de Sint…


